Barion Pixel

Gyakran Ismételt Kérdések

Mit jelent a Mastercard Identity Check (ID Check)?

A Mastercard ID Check a Mastercard/Maestro kártyabirtokosok a kártyát kibocsátó banknál beállított olyan egyszeri kódon vagy biometrikus azonosításon (arcfelismerésen, ujjlenyomaton, illetve más emberi tulajdonságon) alapuló biztonsági ellenőrzése, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard ID Check rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Hogyan töröld a cache-t és az előzményeket?

Hogyan töröld a cache-t és az előzményeket?

Asztali gépen / laptopon

 Google Chrome

  • Kattints a jobb felső sarokban a három pontra.
  • Válaszd ki: Beállítások → Adatvédelem és biztonság.
  • Kattints ide: Előzmények törlése.
  • Jelöld be: Böngészési előzmények, Sütik, Gyorsítótárban tárolt képek és fájlok.
  • Időtartam: Mindenkori.
  • Kattints az Adatok törlése gombra.

 Mozilla Firefox

  • Kattints a jobb felső sarokban a három vonalra.
  • Beállítások → Adatvédelem és biztonság.
  • Görgess le az Előzmények részhez.
  • Kattints ide: Előzmények törlése.
  • Időtartam: Minden.
  • Jelöld be a Gyorsítótár, Sütik opciókat.
  • Kattints az OK gombra.

 Microsoft Edge

  • Kattints a jobb felső sarokban a három pontra.
  • Beállítások → Adatvédelem, keresés és szolgáltatások.
  • Görgess le az „Adatok törlése” részhez.
  • Kattints a Mit szeretne törölni? gombra.
  • Időtartam: Mindenkori.
  • Jelöld be: Böngészési előzmények, Sütik, Gyorsítótár.
  • Kattints a „Törlés most” gombra.

Mobiltelefonon / tableten

 Chrome Androidon

  • Nyisd meg a Chrome-ot.
  • Kattints a három pontra (jobb felső sarok).
  • Válaszd ki:Előzmények → Böngészési adatok törlése.
  • Jelöld be: Böngészési előzmények, Sütik, Gyorsítótár.
  • Időtartam: Mindenkori.
  • Kattints az „Adatok törlése” gombra.

 Safari iPhone-on

  • Lépj a Beállítások → Safari menüpontra.
  • Görgess le, és kattints az „Előzmények és webhelyadatok törlése” gombra.
  • Erősítsd meg a törlést.

 Firefox Androidon / iOS-en

  • Kattints a menü ikonra (három vonal).
  • Válaszd ki: Beállítások → Adatkezelés.
  • Jelöld be: gyorsítótár, sütik, előzmények.
  • Kattints a „Személyes adatok törlése most” gombra.

 

Helyezhetek egy kosárba tagságot és tanfolyamot?

Csak a határozott időre szóló tagságot tudod tanfolyammal vagy modullal azonos kosárba tenni. Az előfizetéses tagságot külön vásárlással kell megvenni. Azonban a  tagsági kedvezményed érvényesítéséhez a tagságot mindig a tanfolyamok előtt kell külön vásárlással megvenni.

Megváltozott a bankkártyám. Mit csináljak?

Ha a tagdíjat kártyaregisztrációval rendezted, akkor a régi kártyádhoz kötődő előfizetést mondd le. Ezt a FIÓKOM/ELŐFIZETÉSEIM oldalon tudod megtenni. Ezután a BOLT/TAGSÁG oldalon rendelj meg egy új tagságot, amit már az új bankkártyával tudod kifizetni.

A mi weboldalunk bakkártyaadatot nem tárol, nem kezel. Ezért csak a banknál lehet ezt a változást regisztrálni.

Lehet-e egy kosárban a tagdíj és a tanfolyam?

Lehet, de ne legyen. A tagi kedvezmény csak aktív tagsággal működik. Tehát először kell rendezni a tagdíjat és egy külön vásárlással (kosárral) kell modulokat, tanfolyamokat venni.

Hogyan működik az erős ügyfélhitelesítés?

A fizetést jóváhagyó pénzügyi szolgáltatónak (pl. bank) a lehetséges háromféle azonosítástípusból legalább kettő használatával egyértelműen azonosítania kell a fizetést vagy banki műveletet kezdeményező személyt.

A háromféle alkalmazható azonosítástípus:

Amit a kártyabirtokos ismer (pl. jelszó)
Amivel a kártyabirtokos rendelkezik (pl. mobileszköz, telefonszámra kapott SMS)
A kártyabirtokos biológiai tulajdonságain alapuló (biometrikus, pl. ujjlenyomat vagy arcfelismerés)

Ha egy bank SMS kódos és biometrikus azonosítást is tud biztosítani, akkor mindkét megoldást használhatom online vásárlás során?

Igen, ha a bank felajánlja, hogy választható legyen, hogyan szeretnéd magadat azonosítani.

Ha már regisztrált a kártyám és azzal fizetek, akkor is szükség van újabb azonosításra minden egyes online fizetésnél?

Jellemzően igen, hiszen az olyan szolgáltatások esetében, mint a Simplepay vagy a Barion, meg kell a banknak bizonyosodnia arról, hogy a jogosult személy, adott esetben Te magad kezdeményezted a fizetést.

Nincs nálam/lemerült a telefonom. Hogyan tudom magam azonosítani?

Ez esetben nem tudod elvégezni az erős ügyfélhitelesítést, ezért nem fog teljesülni a fizetés.

Miért látok néhol kétféle árat?

Egyes termékeknél két ár közül választhatsz.

A „normál ár ” az egy felhasználónak megállapított alap ár. A „támogatói ár” egy olyan extra felajánlást tartalmaz, amely kifizetésével a termék megvétele mellett az oldal működését is támogatod.

Mit csináljak, ha nem tudok bejelentkezni?

Ha túl sokszor próbálkoztál, több, mint tízszer, akkor a rendszer lehetséges, hogy robotnak észlel, és 30 napig kitílt az oldalról. Írj egy emailt a support@drdaubnertanit.hu címre és jelezd a problémát, segítünk.

Ha nem boldogulsz semmiképpen, jelezd a support@drdaubnertanit.hu címre, segítünk.

Hogyan kezeljem a személyes részvételi kupont?
Ha személyesen résztvettél egy foglalkozáson, akkor a modul Számodra ingyenesen hozzáférhető. Ehhez nem szükséges tagság. Ha regisztráltál már (ha még nem, előszőr regisztrálj), lépj be az oldalra. Menj a BOLT menübe és válaszd ki a megfelelő modult. Tedd a KOSÁRba, és a PÉNZTÁRban tudod érvényesíteni a KUPONt. Így ingyenessé, nulla forintossá válik a vásárlás, amit futass végig! Ezután a FIÓKOM/TANFOLYAMAIM oldalon találod meg az így megszerzett modult.
Sikertelen automatikus kifizetés esetén hogyan tudom folytatni a tagságom?

Ez esetben az egyik lehetőség a fizetés FIÓK-ból való indítása. Ehhez lépj be a FIÓKOM/ELŐFIZETÉSEIM oldalra, és a megfelelő előfizetésnél lévő „Kifizetem” gombra kattintva kezdeményezhetsz egy új fizetést.

Egy másik mód az értesítő levélben lévő „Kifizetem” hivatkozással való fizetés indítása.

Mindkét esetben egy új megrendelés jön létre, amikor lehetőség van új kártyaadatok használatára is.

Bankkártyacsere esetén mi a teendőm?

A weboldal nem kezeli a bankártyaadatokat. Ezért ha kártyád megváltozott:

  • a régi előfizetést/tagságot először mondd le a FIÓKOM/ELŐFIZETÉSEIM oldalon,
  • rendeld meg az új bankártya regisztrációja mellett egy új tagságot a BOLT/TAGSÁG oldalon.
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas Mastercard vagy VISA alapú kártya.

Mit jelent a VISA Secure?

A VISA Secure a Visa kártyabirtokosok a kártyát kibocsátó banknál beállított olyan egyszeri kódon vagy biometrikus azonosításon (arcfelismerésen, ujjlenyomaton, illetve más emberi tulajdonságon) alapuló biztonsági ellenőrzése, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a VISA Secure rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A Mastercard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?

A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Kapcsolati jellegű hiba

         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.

         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Számla jellegű hiba

         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.

         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kártya jellegű hiba

         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.

         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

         A kártyahasználat tiltott.

         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.

         A kártya lejárt.

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy Mastercard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Tudom tötölni a regisztrált profiladatom?

Igen. A belépés után a FIÓKOM/PROFIL ADATAIM oldal alján lévő „Profilom törlése” piros gombbal tudod a teljes törlést kezdeményezni. Vigyázz, ez a művelet nem visszavonható és minden (!) Veled kapcsolatos – személyes, vásárlással és tanulmányaiddal kapcsolatos – adatot véglegesen töröl a rendszerünkből.

Hogyan mondhatom le az ismétlődő fizetésű tagságomat?

Lépj be az oldalra, majd a FIÓKOM/TAGSÁGAIM fül alatt válaszd ki a tagságod „Előfizetés kezelése” lehetőségét, majd a piros „Az előfizetés lemondása” gombbal tudod kezdeményezni a tagság és ezzel az ismétlődő fizetés lemondását. Az előre kifizetett időszak végéig a tagságod teljes jogú és a szolgáltatások használhatók maradnak.

Mi történik ha Európai Unión kívül kibocsátott bankkártyával vásárolok?

Amennyiben a tranzakció során használt bankkártyát az EGT övezeten kívül bocsátották ki, nem kötelező az erős ügyfélhitelesítés.

EGT (Európai Gazdasági térség) – Izland, Lichtenstein, Norvégia (nem EU-s országok, de EGT tagok)

Technikai jellegű hiba

         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.

         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző „back”, „reload” illetve „refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Fizethetem a tagsági díjat banki átutalással?

Igen. Egy évre tudsz tagságot vásárolni. Ez esteben a befizetésed után egy évvel ismételned kell e megrendelést. Ha bankkártyával fizetsz, ezt nem kell megtenned minden évfordulókor.

Fizethetek a tanfolyamokért banki átutalással?

Igen. A tanfolyamok és a modulok megvehetők banki átutalással is. Ilyenkor a megrendelés beérkezésekor a rendszer kiküld egy díjbekérőt, amin rajta vannak az átutaláshoz szükséges banki adatok. Az átutalás megjegyzés rovatába feltétlen írd be a megrendelés azonosító számát.

Banki adataink:

TUDAT ÉS TUDATOSSÁG KFT,
Számlaszám: 11701004 – 25967173 – 00000000
Bank neve: OTP Bank Nyrt
IBAN kód: HU64117010042596717300000000
BIC/Swift kód: OTPVHUHB

Az éves tagdíj a befizetéstől érvényes egy évig?

Igen. A tagdíj nem naptári évre szól. A befizetéstől számított egy évig érvényes.

Tudnának terapeutát ajánlani?

Weboldalunk oktatássl, a tanítások eljuttatásával foglalkozik. Kérdések feltevésére is van mód, azonban terapeuták közvetítésével, ajánlásával nem foglakozunk.

Megvehetem a videókat?

A másolások elszaporodása miatt nem a videó file-okat, hanem a videók hozzáférésének jogát árusítjuk. A videók hozzáférése időkorlátozás nélküli, ha megvetted, bármeddig nézheted.

Mit jelent a nulla forintos vásárlás?

Egyes termékek, pl. a Jóga Bélával #1 ingyenes. Ilyenkor egy „nulla forintos”, pénzmozgás nélküli „vásárlással” lehet a termékhez jutni. Csak tedd a kosárba, és a péztárban nem kell fizetni a termékért. A rendszer lekönyveli a nulla forintos terméket.

Le tudom tölteni a videók hangjait?

Lehetőséged van bizonyos tanfolyami gyakorlatok hangfelvételeinek letöltésére. A moduloknál a leírásban külön jelöljük a hangfelvételek letöltésének lehetőségét.

Hol találom meg a megvásárolt videót?

A videót nem lehet megvenni csak az internetes nézési jogát, amelyeket a „FIÓKOM/TANFOLYAMAIM” menüpont alatt lehet elérni.

Ha regisztráltam, akkor tag vagyok?

A regisztrációval 10 napos ismerkedő tagságot adunk, amivel megismerkedhetsz az oldal szerkezetével és néhány betekintő tartalommal. A kedvezményeket is biztosító teljes jogú tagsághoz külön kell folyamodni.

Meddig maradnak elérhetőek a videók?

A videók elérhetőségének joga nálunk időkorlátozás nélküliek.

Mit jelent a „rendes” tagság?

A weboldal rendes, teljes jogú tagjai az internet adta lehetőségekkel a tagsági Fórum-on írásos kapcsolatot tarhatnak fenn egymással, kérdéseket tehetnek fel Bélának a Kérdezd Bélát! oldalon, amire rendszeres videóüzenetekben kapnak választ.

A tagok lehetőséget kapnak a Tudástár használatára. A Tudástárban VideótárHangtár és Könyvtár várja a tagokat. A Videótárban és a Hangtárban rövidebb előadásrészletek, teljes előadások is megtalálhatók, míg a Könyvtárban jelenleg tanulmányokat lehet olvasni.

A weboldal tagjai a Tanfolyamokat és a Tanfolyam Modulokat 20% kedvezménnyel vásárolhatják meg.

Miben különbözik az „Ismerkedő” tagság a rendes tagságtól?

Az Ismerkedő tagság korlátozott betekintést biztosít a weboldal közösségi oldalaiba. Emellett lehetőséged van betekinteni a tanfolyamok bemutató videóiba. Azonban a rendes tagoknak biztosított egyéb lehetőségeket (a teljes tudástár elérése, kedvezményes vásárlás stb.) csak a rendes tagság kiváltásával tudod elérni.

Hogyan tudom kipróbálni a weboldal szolgáltatásait?

Először regisztrálj. A regisztrációval megkapod a 10 napos ismerkedő tagságot, amellyel megismerheted a tanfolyamok betekintő videóit, a Tudástár minta anyagait, megismerkedhetsz az oldal szerkezetével.

Le tudom tölteni a videókat?

Nem. A vásárlással csak az internetes hozzáférés jogát, tehát a megtekintés lehetőségét vásárolod meg. Ha illegálisan mégis megszerzed és terjeszted Béla videó tanfolyamait, azzal az oldal és a közösség megszűntetéséhez járulsz hozzá.

Fizethetem a tagdíjat havonta is?

Igen. Ilyenkor egyszer kell a banknak megbízást adni, a továbbiakban automatikus a havi díjlevonás.

Milyen személyes adatokat kell megadnom ha vásárolni szeretnék?

A regisztációhoz szükséges alapadatok (név, email) mellett a számla kiállításához szükségünk van a számlázási címre is.

Hogyan fizethetek a szolgáltatásokért?

Az oldalon a tanfolyamokat, modulokat és az egy évre szóló tagdíjat bankártyával, vagy banki átutalással fizetheted. Az éves és havi ismétlődő tagsági díjat bankkártyával tudod kiegyenlíteni.

Mikortól és mennyi ideig nézhetem meg a videókat?

A videók a sikeres fizetésű vásárlás után azonnal, időkorlátozás nélkül hozzáférhetők.

Szükséges a tagság a tanfolyam vásárláshoz?

Egy egyszerű regisztráció után máris vásárolhatsz, a vásárláshoz nem kell tagság. Azonban érdemes előszőr kiváltanod a tagságod, mert tagjaink 20% kedvezménnyel vehetik meg a tanfolyamokat.

Van valamilyen feltétele a vásárlási kedvezménynek?

A kedvezményre jogosító jogalapnak a vásárláskor már előzőleg aktívnak kell lennie. Például a rendes tagok kedvezményét csak aktív tagjaink élvezhetik.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a kedvezményes vásárlást meg kell előznie a kedvezményre jogosító jogalap megszerzése, adott esteben vásárlása. Például először egy külön vásárlással ki kell váltanod a tagságot, és az utána következő vásárlásoknál már a kedvezményes áron tudsz vásárolni.

Weboldal tagként kaphatok kedvezményt tanfolyam vagy modul vásárlásakor?

Igen, a tagok jelentős kedvezménnyel vásárolhatnak. Az aktuális árakról tájékozódj a weboldalon.

Lehet élőben is kérdezni Bélát?

Jelenleg a weboldalon nem. A Facebook csoportban általában kéthavonta jeletkező  Konzultálj Bélával! eseményen tudsz kérdezni élőben.

Hogyan tudok kérdezni Bélától?

A weboldalon létrehoztunk a Kérdezd Bélát! oldalt, ahol egy kérdőív kitöltésével közvetlenül lehet kérdezni. A beérkező kérdések közül kiválasztottakra Béla havonta egy alkalommal videóüzenet formájában válaszol, ami egy hétig elérhető lesz a weboldalon.

Le tudom tölteni a Tudástár anyagait?

Nem. A Tudástár anyagai szerzői jogi okokból csak online olvashatók, nézhetők illetve hallgathatók.

Mit találhatok a Tudástárban?

A közösség tagjaként a Tudástár minden anyagát használhatod. A Videótárban és a Hangtárban Béla korábbi előadásaiból válogathatsz, különféle eddig megjelent riportjait, tanításait, beszélgetéseit gyűjtjük itt. A Könyvtárban jelenleg válogatott tanulmányokat lehet olvasni.

Kaphatok többször ingyenes próba lehetőséget?

Igen, a 10 napos ingyenes ismerkedést többször, korlátozás nélkül meg lehet ismételni.

Mennyi ideig lehet a weboldal betekintő anyagaival ismerkedni?

10 napig. Az ismerkedő tíz nap letelte után is lehet használni a Közösségi Beszélgető Szobát.

Meg kell adnom a banki adataimat a kipróbáláshoz?

A próbához nem kell megadni. A bankkártya adatokat csak a vásárláshoz, az OTP SimplePay vagy a Barion odalán kell megadni. A banki szolgáltatók a vásárlás lebonyolítását a drdaubnertanit.hu oldaltól teljesen függetlenül végzik.

Milyen kedvezményeket kaphatok?

Többféle kedvezménnyel találkozhatsz, például tagi és csomag kedvezménnyel.

A weboldal rendes tagjai általános, 20%-os kedvezményre jogosultak. A tanfolyamok tízes csomagjait általában 20%-os kedvezménnyel veheted meg. A kedvezmények összeadódnak.

Például egy 3990 Ft-os modul tízes csomagban 39900 Ft helyett csak 31900 Ft. A weboldal rendes tagja a tizes csomagot további 20% kedvezménnyel, 25520 Ft-ért veheti meg.

Az ettől eltérő kedvezményeket a terméklapon illetve a hírlevelekben külön jelezzük.

Kell internet kapcsolat a weboldal használatához?

A legtöbb szolgáltatáshoz igen. A weboldal a videó-, hang- és írásos tartalmakat internetes kapcsolaton keresztül biztosítja, valamint a legtöbb közösségi szolgáltatáshoz kell internet.

Kell regisztrálnom a weboldal használatához?

Nem feltétlen. Regisztráció nélkül is körbe nézhetsz, megismerkedhetsz a tanfolyamok leírásaival, a tájékoztató anyakokkal. Azonban a részletesebb ismerkedéshez regisztrálni kell.

Kell fizetni a weboldal használatáért?

Az ismerkedés ingyenes. Az ismerkedő tagság ideje alatt ingyenesen betekinthetsz a tanfolyami videókba és a Tudástárba is. Mivel a weboldal több díjköteles szolgáltatást  (videómegosztó, chat szerver, webszerver, domain bérlet) vesz igénybe, a weboldalunk teljes körű tagsági szolgáltatása díjköteles. A tanfolyami videók elérhetősége ugyancsak díjköteles.

0