Gyakran Ismételt Kérdések

Mi történik ha Európai Unión kívül kibocsátott bankkártyával vásárolok?

Amennyiben a tranzakció során használt bankkártyát az EGT övezeten kívül bocsátották ki, nem kötelező az erős ügyfélhitelesítés.

EGT (Európai Gazdasági térség) – Izland, Lichtenstein, Norvégia (nem EU-s országok, de EGT tagok)

Hogyan működik az erős ügyfélhitelesítés?

A fizetést jóváhagyó pénzügyi szolgáltatónak (pl. bank) a lehetséges háromféle azonosítástípusból legalább kettő használatával egyértelműen azonosítania kell a fizetést vagy banki műveletet kezdeményező személyt.

A háromféle alkalmazható azonosítástípus:

Amit a kártyabirtokos ismer (pl. jelszó)
Amivel a kártyabirtokos rendelkezik (pl. mobileszköz, telefonszámra kapott SMS)
A kártyabirtokos biológiai tulajdonságain alapuló (biometrikus, pl. ujjlenyomat vagy arcfelismerés)

Hogyan mondhatom le az ismétlődő fizetésű tagságomat?

Lépj be az oldalra, majd a FIÓKOM/TAGSÁGAIM fül alatt válaszd ki a tagságod “Előfizetés kezelése” lehetőségét, majd a piros “Az előfizetés lemondása” gombbal tudod kezdeményezni a tagság és ezzel az ismétlődő fizetés lemondását. Az előre kifizetett időszak végéig a tagságod teljes jogú és a szolgáltatások használhatók maradnak.

Tudom tötölni a regisztrált profiladatom?

Igen. A belépés után a FIÓKOM/PROFIL ADATAIM oldal alján lévő “Profilom törlése” piros gombbal tudod a teljes törlést kezdeményezni. Vigyázz, ez a művelet nem visszavonható és minden (!) Veled kapcsolatos – személyes, vásárlással és tanulmányaiddal kapcsolatos – adatot véglegesen töröl a rendszerünkből.

Bankkártyacsere esetén mi a teendőm?

Amenniyben a kártyacsere, vagy más ideiglenes ok miatt az ismétlődő kifizetés sikertelen volt, akkor az értesítő levélben lévő “Kifizetem” lehetőséggel a régi adatok lemondása nélkül, közvetlenül tudsz az új kártyával új tagsági megrendelést kezdeményezni.

Sikertelen automatikus kifizetés esetén egy másik lehetőség a fizetés FIÓK-ból való indítása. Ehhez lépj be az oldalra a FIÓKOM/ELŐFIZETÉSEIM oldalra, és a megfelelő előfizetésnél lévő “Kifizetem” gombra kattintva kezdeményezhetsz egy új fizetést.

Hogyan kezeljem a személyes részvételi kupont?
Ha személyesen résztvettél egy foglalkozáson, akkor a modul Számodra ingyenesen hozzáférhető. Ehhez nem szükséges tagság. Ha regisztráltál már (ha még nem, előszőr regisztrálj), lépj be az oldalra. Menj a BOLT menübe és válaszd ki a megfelelő modult. Tedd a KOSÁRba, és a PÉNZTÁRban tudod érvényesíteni a KUPONt. Így ingyenessé, nulla forintossá válik a vásárlás, amit futass végig! Ezután a FIÓKOM/TANFOLYAMAIM oldalon találod meg az így megszerzett modult.
Sikertelen automatikus kifizetés esetén hogyan tudom folytatni a tagságom?

Ez esetben az egyik lehetőség a fizetés FIÓK-ból való indítása. Ehhez lépj be a FIÓKOM/ELŐFIZETÉSEIM oldalra, és a megfelelő előfizetésnél lévő “Kifizetem” gombra kattintva kezdeményezhetsz egy új fizetést.

Egy másik mód az értesítő levélben lévő “Kifizetem” hivatkozással való fizetés indítása.

Mindkét esetben egy új megrendelés jön létre, amikor lehetőség van új kártyaadatok használatára is.

Mit csináljak, ha nem tudok belépni?

Ha túl sokszor próbálkoztál, több, mint tízszer, akkor a rendszer lehetséges, hogy robotnak észlel, és 30 napig kitílt az oldalról. Írj egy emailt a support@drdaubnertanit.hu címre és jelezd a problémát, segítünk.

Ha Captcha problémát jelez a program, akkor ismételd meg a belépési kísérletet hamar. Másodikra általában beenged.

Ha mégsem, akkor próbáld törölni az oldalhoz tartozó böngésző sütiket és böngészési előzményeket.

Ha nem bodogulsz, jelezd a support@drdaubnertanit.hu címre.

Miért látok néhol kétféle árat?

Egyes termékeknél két ár közül választhatsz.

A “normál ár ” az egy felhasználónak megállapított alap ár. A “támogatói ár” egy olyan extra felajánlást tartalmaz, amely kifizetésével a termék megvétele mellett az oldal működését is támogatod.

Nincs nálam/lemerült a telefonom. Hogyan tudom magam azonosítani?

Ez esetben nem tudod elvégezni az erős ügyfélhitelesítést, ezért nem fog teljesülni a fizetés.

Ha már regisztrált a kártyám és azzal fizetek, akkor is szükség van újabb azonosításra minden egyes online fizetésnél?

Jellemzően igen, hiszen az olyan szolgáltatások esetében, mint a Simplepay, szintén meg kell a banknak bizonyosodnia arról, hogy a jogosult személy kezdeményezte a fizetést.

Ha egy bank SMS kódos és biometrikus azonosítást is tud biztosítani, akkor mindkét megoldást használhatom online vásárlás során?

Igen, ha a bank felajánlja, hogy választható legyen, hogyan szeretnéd magadat azonosítani.

Fizethetem a tagsági díjat is átutalással?

Alapvetően a tagsági díj egy ismétlődő fizetés, amit bankkártyás megbízással tudunk befogadni. Banki átutalással csak egyedi esetekben tudunk határozott idejű tagságot adni. Ez esetben írj a support@drdaubnertanit.hu címre.

Fizethetek a tanfolyamokért banki átutalással?

Igen. A tanfolyamok és a modulok megvehetők banki átutalással is. Ilyenkor a megrendelés beérkezésekor a rendszer kiküld egy díjbekérőt, amin rajta vannak az átutaláshoz szükséges banki adatok. Az átutalás megjegyzés rovatába feltétlen írd be a megrendelés azonosító számát.

Banki adataink:

TUDAT ÉS TUDATOSSÁG KFT,
Számlaszám: 11701004 – 25967173 – 00000000
Bank neve: OTP Bank Nyrt
IBAN kód: HU64117010042596717300000000
BIC/Swift kód: OTPVHUHB

Rendes tagság is adható ajándékba?

Igen. Az összeg kerül az ajándékkártyával átadásra, amit amegajándékozott bármire, tagdíjra is fordíthat.

A tagdíj a befizetéstől érvényes egy évig?

Igen. A tagdíj nem naptári évre szól. A befizetéstől számított egy évig érvényes.

Olyan az ajándékkártya, mint egy pénztárca?

Igen, a kártya egy virtuális fizetőeszköz, aminek érvényességi ideje van. Ez jelenleg 3 hónap.

Van felhasználhatósági ideje a kártyának?

Igen, van. A kártyák 3 hónapig használhatók fel.

Bárkinek lehet küldeni ajándékot?

Igen, de vásárolni csak az oldal regisztrált tagja tud a kártyával. A regisztráció bármikor elvégezhető.

Hogy kapja meg a címzett az ajándékot?

Az ajándék egy email közevetítésével kerül a kedvezményezetthez. Az emailben talál egy kódot, amivel vásárolhat. A levél kártyaformátumú mellékletét ki is nyomtahatja.

Lehetséges időzíteni az ajándékküldést?

Igen, megadhatod, hogy mikor kapja meg a kedvezményezett email-ben az ajándékot.

Át tudom adni az ajándékkártyát személyesen, email küldése nélkül?

Igen. Küldd el saját magadnak az ajándékkártyát, majd nyomtasd ki a kapott email mellékletét. Tedd egy borítékba és legyen ez a meglepetésed szeretted számára.

Beválthatja az ajándékkártya kódot más is, mint aki kapta?

Igen. A kóddal bárki vásárolhat, a kód átruházható.

Lehet-e egy kártyakóddal többször is vásárolni?

Igen, lehet. Addig, míg el nem fogy róla a pénz.

Tudok-e nagyobb értékű tanfolyamot venni, mint amennyi összeg az ajándékkártyán van?

Igen. Az ajándékkártyán lévő összeggel csökkentett értéket kell csak megfizetned.

Hol látom, hogy mennyi pénz van kártyámon?

A FIÓKOM-ban találsz egy “Ajándékkártyáim” fület, ott láthatók a kártyakódok és az aktuális, rendelkezésedre álló összeg is. Nézd meg a Fiókodban, kattints ide!

Mi lesz a fel nem használt összeggel?

A fel nem használt maradványösszeget egy másik vásárláshoz is felhasználhatod. De ne feledd, hogy az ajándékot 3 hónapon belül fel kell használnod teljesen.

Tudnának terapeutát ajánlani?

Weboldalunk oktatássl, a tanítások eljuttatásával foglalkozik. Kérdések feltevésére is van mód, azonban terapeuták közvetítésével, ajánlásával nem foglakozunk.

Megvehetem a videókat?

A másolások elszaporodása miatt nem a videó file-okat, hanem a videók hozzáférésének jogát árusítjuk. A videók hozzáférése időkorlátozás nélküli, ha megvetted, bármeddig nézheted.

Le tudom tölteni a videók hangjait?

Lehetőséged van bizonyos tanfolyami gyakorlatok hangfelvételeinek letöltésére. A moduloknál a leírásban külön jelöljük a hangfelvételek letöltésének lehetőségét.

Hol találom meg a megvásárolt videót?

A videót nem lehet megvenni csak az internetes nézési jogát. Ezért minden vásárlás egy-egy “jogosultságot” eredményez, amelyeket a “FIÓKOM/JOGOSULTSÁGAIM” menüpont alatt lehet elérni. A videókhoz egy-egy megvásárolt “jogosultság”-on keresztül lehet hozzáférni.

Mit kell tennem, ha kaptam egy ajándékkártyát?

A beváltáshoz regisztrálj az oldalra, majd menj a BOLT-ba, és tedd be a kosaradba a terméket. A pénztárban váltsd be az ajándékkártyádat. Ehhez írd be az ajándékkártya kódját a megfelelő mezőbe, és a fizetendő összeg módosul. Ha volt elég összeg a kártyán, a vásárlásod nulla forintos lesz, nem történik pénzmozgás. Ha marad pénzed, akkor azt az ajándékozáshoz képest 3 hónapon belül egy másik vásárlásnál fel tudod használni.

Ha regisztráltam, akkor tag vagyok?

A regisztrációval 10 napos ismerkedő tagságot adunk, amivel megismerkedhetsz az oldal szerkezetével és néhány betekintő tartalommal. A kedvezményeket is biztosító teljes jogú tagsághoz külön kell folyamodni.

Meddig tart egy jogosultság?

A jogosultságok – a 10 napos ismerkedő tagság kivételével – időkorlátozás nélküliek.

Mit jelent a “rendes” tagság?

A weboldal rendes tagjai az internet adta lehetőségekkel a tagsági Fórum-on írásos kapcsolatot tarhatnak fenn egymással.

A tagok kérdéseket tehetnek fel Bélának a Kérdezd Bélát! oldalon, amire rendszeres videóüzenetekben kapnak választ.

A tagok lehetőséget kapnak a Tudástár használatára. A Tudástárban VideótárHangtár és Könyvtár várja a tagokat. A Videótárban és a Hangtárban rövidebb előadásrészletek, teljes előadások is megtalálhatók, míg a Könyvtárban jelenleg tanulmányokat lehet olvasni.

A weboldal tagjai a Tanfolyamokat és a Tanfolyam Modulokat 20% kedvezménnyel vásárolhatják meg.

Miben különbözik az “Ismerkedő” tagság a rendes tagságtól?

Az Ismerkedő tagság korlátozott betekintést biztosít a weboldal közösségi oldalaiba. Emellett lehetőséged van betekinteni a tanfolyamok bemutató videóiba és egy jóga foglalkozást is megtekinthetsz. Azonban a rendes tagoknak biztosított egyéb lehetőségeket (a teljes tudástár elérése, kedvezményes vásárlás stb.) csak a rendes tagság kiváltásával tudod elérni.

Hogyan tudom kipróbálni a weboldal szolgáltatásait?

Először regisztrálj. A regisztrációval megkapod a 10 napos ismerkedő tagságot, amellyel megismerheted a tanfolyamok betekintő videóit, a Tudástár minta anyagait, megismerkedhetsz az oldal szerkezetével.

Le tudom tölteni a videókat?

Nem. A vásárlással csak az internetes hozzáférés jogát, tehát a megtekintés lehetőségét vásárolod meg. Ha illegálisan mégis megszerzed és terjeszted Béla videó tanfolyamait, azzal az oldal és a közösség megszűntetéséhez járulsz hozzá.

Fizethetem a tagdíjat havonta is?

Igen. Ilyenkor egyszer kell a banknak megbízást adni, a továbbiakban automatikus a havi díjlevonás.

Milyen személyes adatokat kell megadnom ha vásárolni szeretnék?

A regisztációhoz szükséges alapadatok (név, email) mellett a számla kiállításához szükségünk van a számlázási címre is.

Hogyan fizethetek a szolgáltatásokért?

Az oldalon a tanfolyamokat bankártyával, PayPal szolgáltatón keresztül vagy banki átutalással is fizetheted. Az éves és havi ismétlődő tagsági díjat azonban csak bankkártyával tudod kiegyenlíteni. A határozott időre szóló tagsággal kapcsolatban írj a support@drdaubnertanit.hu címre.

Mikortól és mennyi ideig nézhetem meg a videókat?

A videók a sikeres fizetésű vásárlás után azonnal, időkorlátozás nélkül hozzáférhetők.

Szükséges a tagság a tanfolyam vásárláshoz?

Egy egyszerű regisztráció után máris vásárolhatsz, a vásárláshoz nem kell tagság. Azonban tagjaink kedvezménnyel kapják meg a tanfolyamokat.

Van valamilyen feltétele a vásárlási kedvezménynek?

A kedvezményre jogosító jogalapnak a vásárláskor már előzőleg aktívnak kell lennie. Például a rendes tagok kedvezményét csak aktív tagjaink élvezhetik.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a kedvezményes vásárlást meg kell előznie a kedvezményre jogosító jogalap megszerzése, adott esteben vásárlása. Például először egy külön vásárlással ki kell váltanod a tagságot, és az utána következő vásárlásoknál már a kedvezményes áron tudsz vásárolni.

Weboldal tagként kaphatok kedvezményt tanfolyam vagy modul vásárlásakor?

Igen, a tagok jelentős kedvezménnyel vásárolhatnak. Az aktuális árakról tájékozódj a weboldalon.

Lehet élőben is kérdezni Bélát?

Igen. Ha tag vagy, résztvehetsz a havonta jelentkező Élő – Kérdezd Bélát! eseményen.

Hogyan tudok kérdezni Bélától?

A weboldalon létrehoztunk a Kérdezd Bélát! oldalt, ahol egy kérdőív kitöltésével közvetlenül lehet kérdezni. A beérkező kérdések közül kiválasztottakra Béla havonta egy alkalommal videóüzenet formájában válaszol, ami egy hétig elérhető lesz a weboldalon.

Le tudom tölteni a Tudástár anyagait?

Nem. A Tudástár anyagai szerzői jogi okokból csak online olvashatók, nézhetők illetve hallgathatók.

Mit találhatok a Tudástárban?

A közösség tagjaként a Tudástár minden anyagát használhatod. A Videótárban és a Hangtárban Béla korábbi előadásaiból válogathatsz, különféle eddig megjelent riportjait, tanításait, beszélgetéseit gyűjtjük itt. A Könyvtárban jelenleg válogatott tanulmányokat lehet olvasni.

Kaphatok többször ingyenes próba lehetőséget?

Igen, a 10 napos ingyenes ismerkedést többször, korlátozás nélkül meg lehet ismételni.

Mennyi ideig lehet a weboldal betekintő anyagaival ismerkedni?

10 napig. Az ismerkedő tíz nap letelte után is lehet használni a Közösségi Beszélgető Szobát.

Meg kell adnom a banki adataimat a kipróbáláshoz?

A próbához nem kell megadni. A bankártya adatokat csak a vásárláshoz, az OTP SimplePay odalán kell megadni. Az OTP a vásárlás lebonyolítását a drdaubnertanit.hu oldaltól teljesen függetlenül végzi.

Milyen kedvezményeket kaphatok?

Többféle kedvezménnyel találkozhatsz. A weboldal rendes tagjai általános, 20%-os kedvezményre jogosultak. A tanfolyamok tízes csomagjait általában 20%-os kedvezménnyel veheted meg. A kedvezmények összeadódnak.

Például egy 3990 Ft-os modul tízes csomagban 39900 Ft helyett 31900 Ft. A weboldal rendes tagja ezt 25520 Ft-ért veheti meg. Ha Béla tanfolyamán személyesen is részt veszel, és weboldal rendes tagja vagy, akkor 12760 Ft-ért érheted el. Ez esetben egy foglalkozás videója 1260 Ft-ba kerül Neked.

Az ettől eltérő kedvezményeket a terméklapon illetve a hírlevelekben külön jelezzük.

Kell internet kapcsolat a weboldal használatához?

A legtöbb szolgáltatáshoz igen. A weboldal a videó-, hang- és írásos tartalmakat internetes kapcsolaton keresztül biztosítja, valamint a legtöbb közösségi szolgáltatáshoz kell internet.

Kell regisztrálnom a weboldal használatához?

Nem feltétlen. Regisztráció nélkül is körbe nézhetsz, megismerkedhetsz a tanfolyamok leírásaival, a tájékoztató anyakokkal. Azonban a részletesebb ismerkedéshez regisztrálni kell.

Kell fizetni a weboldal használatáért?

Az ismerkedés ingyenes. Az ismerkedő tagság ideje alatt ingyenesen betekinthetsz a tanfolyami videókba és a Tudástárba is. Mivel a weboldal több díjköteles szolgáltatást  (videómegosztó, chat szerver, webszerver, domain bérlet) vesz igénybe, a weboldalunk teljes körű tagsági szolgáltatása díjköteles. A tanfolyami videók elérhetősége ugyancsak díjköteles.

0